Pályázatot nyert a Royal Plast Kft.
EXP2020-Külpiacrajutási támogatás
Tartalmi elemek
A projekt tartalmának bemutatása
Célunk, hogy termékeinket és szolgáltatásainkat még szélesebb körben tudjuk kielégíteni, kiszolgálni a meglévő igényeket. Célcsoportunkat mindenekelőtt a hiteles tájékoztatás iránytűjével és szakemberek bevonásával kívánjuk segíteni, hogy vállalatunk a felvásárolt és újrahasznosított műanyag alapanyag értékesítésével ne csak Magyarországban járuljon hozzá a fent tartható környezetvédelmi irányelveihez, hanem azt széles körben tudja érvényesíteni. Világ szinten minimalizálni kell a keletkező hulladék mennyiségét, egyrészt a korszerű technológiák alkalmazásával, másrészt pedig a fogyasztói szokások átalakításával. Másik fő irány a hulladék nyersanyagként történő felhasználása, tehát az újrahasznosítás, amelynek célja egyrészt a hulladékká váló anyagok nyersanyaggá alakítása, másrészt pedig az, másodlagosan ez segíti a természetes anyagok felhasználásának csökkentését. Ennek bemutatása és terjesztése hozzájárul egy környezetbarátabb felhasználási irány megindításában. A pályázat keretében megvalósítandó tevékenységek számszerűsíthető vagy egyéb módon meghatározható eredményei lesznek a külhoni piacon való megjelenés. Terveink szerint a kiállítások, illetve a pályázati projekt által lehetőségünk lesz külföldi – elsősorban szerbiai - számszerűen legkevesebb: 8-10, ideálisesetben 15-18 nagyvállalattal együttműködési megállapodásra jutni. A külföldi piacon való megjelenés, a magyarországihoz képest hatalmas lehetőséget jelent, a cégekre szabott egyedi ötleteink a termék vagy szolgáltatás megismertetésére és újabb elégedett társaságok, vállalatok magas színvonalú, de megfizethető partnerévé válni. A külföldön való megjelenés, üzleti kapcsolatteremtés és a fogyasztói igényekkel való közelebbi megismerkedés leghatékonyabb módszere külföldi kiállításokon, árubemutatókon, tematikus rendezvényeken, vásárokon való megjelenés. Ezért a projekt megvalósítása során termékeink és szolgáltatásunk külpiacra juttatása, és egyedi igények kielégítésének biztosítására. Ehhez elengedhetetlenül szükséges egy külpiaci lehetőségek felmérésére épülő marketingstratégia kidolgozása. Kitűzött célunk, hogy innovatív termék és szolgáltatás palettánkat a stratégiai szaktanácsadást követve, Szerbiában mutassuk be. A külpiacon való hosszútávú jelenlét feltétele, az idegen nyelvű online felületek fejlesztése. Ezért termékeink külpiacon maradását idegen nyelvű weboldallal és webáruházzal (angol nyelven és a célország nyelvén fejlesztett website) kívánjuk megtámogatni. Versenytársaink a piacon a hozzánk hasonló cégek, de a környezetünkben nincs még egy hozzánk hasonló vállalkozás. A műanyagipari cégek hulladékait gyűjtjük be, majd azokból állítunk elő alapanyagokat és termékeket. Környezetünkben sok műanyagipari vállalkozás van, így könnyedén el tudjuk látni cégünket alapanyagokkal. A versenytársakkal szembeni előnyünk, az évek alatt bizonyítottuk a hozzáállásunkat, szakértelmünket, melyet kiépítettünk egy megfelelő képet a cégről és a technológiai fejlesztésekkel növeljük hatékonyságunkat.